Praca: Specjalista do spraw kadr i płac

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Numer: StPr/25/0305
OBOWIĄZKI:
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dokumentacji kadrowej, ustalanie uprawnień urlopowych, obsługa programu kadrowo-płacowego, współpraca z instytucjami US, ZUS, PUP
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, znajomość pakietu MS Office, wymagana znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i podatkowych oraz zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu, mile widziane umiejętności w rozliczaniu czasu pracy kierowcy. Praca w Rudzie Śląskiej ul Sygietyńskiego 5 lub w Katowicach ul. Mikołowska 33.

Miejsce pracy:

Ruda Śląska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

APLIKUJ TERAZ

Pracownik do spraw kadr i płac

Sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń pracownikówProwadzenie akt osobowychNadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń BHP oraz innych dokumentówSporządzanie umów...

Specjalista do spraw kadr i płac

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wymagania: min. 3 lata doświadczenia zawodowego, mile widziana obsługa...

Specjalista ds. Kadrowo-Płacowych

Pełna obsługa kadrowo-płacowa, w tym zarządzanie aktami osobowymi, umowami i ewidencją czasu pracy. Nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy, Aktualizowanie dokumentacji kadrowej. Rozliczanie...