Praca: Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0192
OBOWIĄZKI:
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK. Proponowana umowa na czas określony z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony.

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. księgowości

nadzór obiegu dokumentów księgowych, zarządzanie dokumentacją, archiwizacja, obsługa sprzętu biurowego, poczta e-mil, komputer, xero, drukarka Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Asystent architekta

sporządzanie koncepcji architektonicznych, inwentaryzacji, wizualizacji 3D. Wymagania inne: osoba powyżej 30r. ż., wykształcenie wyższe, praktyka przy inwentaryzacjach budynków, bardzo dobra...

Asystent rodziny

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinyi w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowywanie we...