Praca: Specjalista do spraw administracyjno-gospodarczych

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Specjalista do spraw administracyjno-gospodarczych
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer: StPr/25/0611
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie zaopatrzenia muzeum w środki czystości, artykuły biurowe, oznakowanie i aktualizacja numeracji inwentarzowej mienia ruchomego, prowadzenie dokumentacji związanej z samochodem służbowym, zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną i służbową, prowadzenie archiwum muzeum, inwentaryzacja środków trwałych.Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od PN do PT.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące z możlwiością przedłużenia na czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek bez znaczenia), wymagana umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy w zespole, wymagane prawo jazdy kat. B, wymagane min. 3 lata doświadczenia w pracy biurowej lub administracji.

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej: papierowa i...

Pracownik administracji w firmie cateringowej

Planowanie tygodniowego menu.Kontrola stanu zapasów w magazynach.Zamówienia (planowanie zakupów oraz realizacja zamówień wewnętrznych).Przyjęcie i kontrola dostaw.Rozliczanie sprzedaży i...

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

1. Obsługa korespondencji: przyjmowanie i wysyłanie pism, e-maili, paczek kurierskich;2. Archiwizacja dokumentów: segregacja i przechowywanie dokumentów w odpowiedni sposób, zgodnie z procedurami...