Praca: Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 30 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 55,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rybnik
Twoje zadania
  • Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
  • Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, 
  • Pomiary pracowników,
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
  • Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
  • Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Nasze oczekiwania

 

Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.

 

To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • Pracę 2 dni w tygodniu - poniedziałek (12.00-15.00) i wtorek (5.00-10.00)

Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).

APLIKUJ TERAZ

Meeter greeter

organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...

Pracownik Obsługi Klienta i Administracji

Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność...