Praca: Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości. W 6 zakładach w Polsce zapewniamy najwyższej jakości usługi prania i naprawy odzieży dostarczanej do klientów.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 30 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 55,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tychy
Twoje zadania
  • Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta,
  • Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, 
  • Pomiary pracowników,
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży,
  • Wprowadzanie zgłoszeń i danych do systemu komputerowego,
  • Współpraca z działem obsługi klienta zakładu w Siemianowicach Śląskich.
Nasze oczekiwania

 

Od kandydata oczekujemy wysokiej kultury osobistej, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, pozytywnego nastawienia oraz znajomości obsługi komputera.

 

To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia,
  • Pracę dwa dni w tygodniu: wtorek i piątek, w godzinach 6.00-12.00.

Zainteresowane osoby zapraszamy do kontaktu telefonicznego (numer pod przyciskiem).

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie), Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe, Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów...

Pracownik obsługi klienta

obsługa klienta, realizacja zamówień, wystawianie dokumentacji w systemie informacyjnym Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Meeter greeter

organizacja obsługi klientów w oddziale (m.in. powitanie klienta, zbadanie celu wizyty oraz skierowanie do odpowiedniego doradcy); wspieranie doradców; dbanie o wizualizacje placówki zgodnie ze...