Praca: Sekretarz

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Sekretarz
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0472
OBOWIĄZKI:
Obsługa urządzeń biurowych, programów komputerowych. Obsługa poczty, poczty elektronicznej. Czynności związane z archiwizacją akt sporzadzanie pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagane wykształcenie średnie, wyższe, radzenie sobie ze stresem, komunikatywność, obsługa komputera, skanera, ksera.Realizacja stażu odbędzie się w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 30 roku życia finansowany ze środków Funduszu Pracy z Rezerwy Ministra właściwego do spraw pracy.

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka medyczna- pracownik administracyjno- biurowy

Kompleksowa obsługa pacjenta w poradni i oddziałach szpitalnych w tym umawianie i koordynowanie wizyt oraz przyjęć do zakładu.Aktualizowanie kalendarza, przygotowywanie gabinetów do przyjęć...

Sekretarka

drukowanie zawiadomień; zszywanie akt; podkładanie pism; obsługa archiwum KW. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: odpowiedzialność Uprawnienia:...

Sekretarka notarialna

obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji urzędowej, obsługa klienta, prowadzenie ksiąg notarialnych, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe...