Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0273
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; prawo jazdy kat.B mile widziane; zakres obowiązków: obsługa biura, redagowanie pism, obsługa interesantów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Sekretarka medyczna

dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i...

Sekretarz sądowy

zapoznanie z przepisami i strukturą organizacyjną, redagowanie pism, protokołowanie rozpraw, rozpisywanie terminów posiedzeń, przygotowanie akt do czytelni, obsługa korespondencji, obsługa...