Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Sekretarka
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0273
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa biura, redagowanie pism, obsługa interesantów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

obsługa sekretariatu polegająca na zarządzaniu korespondencją przychodzącą i wychodzącą; odbieraniu i przekierowaniu połączeń telefonicznych; tworzeniu, redagowaniu i archiwizacji...

Sekretarka

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Pracownik w sekretariacie wydziału

KONKURS OKDR.1101.6.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność...