Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Sekretarka
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0101
OBOWIĄZKI:
pryzmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, komputera, kserokopiarki, przedkładanie pism do dekretacji i korespondencji do wysyłki, porządkowanie dokumentacji do składnicy akt, odbiór poczty tradycyjnej i elektronicznej
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

obsługa sekretariatu polegająca na zarządzaniu korespondencją przychodzącą i wychodzącą; odbieraniu i przekierowaniu połączeń telefonicznych; tworzeniu, redagowaniu i archiwizacji...

Sekretarka

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Pracownik w sekretariacie wydziału

KONKURS OKDR.1101.6.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność...