Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Turów (pow. częstochowski, gm. Olsztyn), Turów
Numer: StPr/24/1219
OBOWIĄZKI:
Obsługa spraw kancelaryjno-sekretarskich, przyjmowanie i wysyłka korespondencji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Turów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik sekretariatu

obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego. wykształcenie wyższe,...

Sekretarka medyczna

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; zanjomość obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość obsłigi programów typu Word, Excel;...

Sekretarz

Warunki pracy Warunki pracy · duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych, · praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku...