Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0675
OBOWIĄZKI:
obsługa: komputera, telefonu, kserokopiarki, przygotowywanie ofert i kosztorysów zamówienia, umawianie spotkań z klientami, selekcjonowanie poczty, obsługa klienta- informacja, wystawianie FV
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik sekretariatu

obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego. wykształcenie wyższe,...

Sekretarka medyczna

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; zanjomość obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość obsłigi programów typu Word, Excel;...

Sekretarz

Warunki pracy Warunki pracy · duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych, · praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku...