Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Sekretarka
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/24/0633
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, przedkładanie pism do dekretacji, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, porządkowanie dokuemtnacji do składnicy akt, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu, odbiór poczty tradycyjnej i eketronicznej, obsługa kserokopiarki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie średnierealizacja stażu odbędzie się w ramach programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 30 roku życia

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik sekretariatu

obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego. wykształcenie wyższe,...

Sekretarka medyczna

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; zanjomość obsługi komputera, w tym praktyczna znajomość obsłigi programów typu Word, Excel;...

Sekretarz

Warunki pracy Warunki pracy · duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych, · praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku...