Sekretarka
prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku
Zawiercie
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie; prawo jazdy kat.B mile widziane; zakres obowiązków: obsługa biura, redagowanie pism, obsługa...
zapoznanie z przepisami i strukturą organizacyjną, redagowanie pism, protokołowanie rozpraw, rozpisywanie terminów posiedzeń, przygotowanie akt do czytelni, obsługa korespondencji, obsługa...