Referent
sporządzanie rejestrów dokumentów, przygotowywanie dokumentów w celu realizacji zleceń zewnętrznych, pomoc przy rejestrze wydawania narzędzi, pomoc przy rozliczeniu paliwa, pomoc przy nadzorze...
Stanowisko pracy zlokalizowane jest na IV piętrze w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 25. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Kontakty zewnętrzne z: Organami samorządu terytorialnego w sprawach dotyczących ewidencji, Sądami Rejonowymi w sprawach dotyczących wpisów do KW, pracownikami innych organów w sprawach dotyczących wyjaśnienia rozbieżności w przekazywanych dokumentach.
sporządzanie rejestrów dokumentów, przygotowywanie dokumentów w celu realizacji zleceń zewnętrznych, pomoc przy rejestrze wydawania narzędzi, pomoc przy rozliczeniu paliwa, pomoc przy nadzorze...
Prace biurowe, prelekcje ekologiczne Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska, inżynieria środowiskowa, OZE i gospo. odpadami Uprawnienia: prawo...
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) Zagrożenie korupcją...