Praca: Referent ds. administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1716
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min. średnie; znajomość techniki biurowej, znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, pomoc biurowa w dziale księgowości i administracji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Starszy referent

Prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,księgowanie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne i innych obrotów na kontach płatników...

Referent

Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul....

Referent

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu...