Praca: Referent ds. administracji i rozliczeń

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Referent ds. administracji i rozliczeń
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/24/0408
OBOWIĄZKI:
skanowanie dokumentów, weryfikacja dokumentów, rozliczanie oraz wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów, wyjaśnianie wszelkich niezgodności
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Referent administracyjno-biurowy

Przygotowywanie dokumentów do wysyłki, do archiwizacji; bieżąca obsługa sekretariatu Wydziału; obsługa urządzeń biurowych; rejestrowanie poczty wpływającej. Wymagania konieczne:...

Młodszy referent - staż

Prace administracyjno-biurowe. Obsługa sprzętu komputerowego.Wykształcenie średnie lub wyższe.Obsługa komputera. Wymagania inne:

Młodszy referent - staż

Prace administracyjno-biurowe. Obsługa sprzętu komputerowego.Wykształcenie średnie lub wyższe.Obsługa komputera. Wymagania inne: