Praca: Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Referent administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/24/0214
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie dokumentów do wysyłki, do archiwizacji; bieżąca obsługa sekretariatu Wydziału; obsługa urządzeń biurowych; rejestrowanie poczty wpływającej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

APLIKUJ TERAZ

Referent

Zgodnie z załączonym do wniosku z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera...

Referent kadrowo-płacowy

Zgodnie z załączonym do wniosku z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: wykształcenie z zakresu rachunkowości

Referent

Referat Rachunkowości: księgowanie kwitów kasowych, i deklaracji, sprawdzanie zgodności wykazów z dokumentami, przygotowanie postanowień do wysyłki, obsługa pism, archiwizacja...