Praca: Referendarz

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referendarz
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Ogłoszenie o naborze Nr 153124

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


·         udział w spotkaniach wewnętrznych oraz z klientami zewnętrznymi,


·         praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie


·         obsługa klientów zewnętrznych


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Budynek  Jednostki terenowej w Bielsku Białej oraz jego wyposażenie nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich za wyjątkiem wjazdu do budynku i stanowiska do obsługi klienta.


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


 

Zakres zadań

  • Analizuje i ocenia dokumenty dostarczone przez podmiot pod względem formalnej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami technicznymi ustalonymi dla wnioskowanego zakresu prowadzenia działalności lotniczej i przygotowuje wezwania do uzupełnienia braków formalnych.
  • Uczestniczy w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z certyfikacją oraz bieżącym nadzorem technicznym oraz przygotowuje pod względem administracyjnym dokumentację niezbędną do przeprowadzenia certyfikacji, audytu lub kontroli jak i uczestniczy w weryfikowaniu jej aktualności.
  • Uczestniczy w planowaniu miesięcznym i tygodniowym audytów certyfikacyjnych i kontroli w ramach ciągłego nadzoru technicznego z wykorzystaniem zawansowanego systemu informatycznego ACAM.
  • Wprowadza dane dotyczące dokumentów organizacji lotniczych oraz dane dotyczące inspektorów do baz danych.
  • Monitoruje zawartość i aktualność dokumentów w teczkach inspektorów.
  • Uczestniczy w monitorowaniu, przy użyciu programów komputerowych, procesów uzgodnień, akceptacji dokumentów np. Instrukcji Zakładowych, CAME, MOE, MOM, PDT, POA, DOA oraz zmian do nich, przedkładanych przez Organizacje Lotnicze i inne podmioty gospodarcze.
  • Uczestniczy w koordynowaniu procesów certyfikacji i monitoruje ich realizację w odniesieniu do posiadaczy certyfikatów w celu zapewnienia sprawnego i zgodnego z założonym planem przebiegu tych procesów oraz ich terminowości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Podstawowa znajomość przepisów krajowych i międzynarodowych dotyczących prawa lotniczego, a w szczególności techniki lotniczej
  • Podstawowa znajomość KPA
  • Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów; rzetelność i terminowość; doskonalenie zawodowe; skuteczna komunikacja; pozytywne podejście do klienta; umiejętności analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność posługiwania się programami do tworzenia i obsługi baz danych
APLIKUJ TERAZ

Referent ds. wsparcia organizacyjnego - oferta konkursowa

poszukiwanie programów dotacyjnych na działalność instytucji, pisanie wniosków i ich rozliczanie, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze sponsorami partnerami, podmiotami zewn. wspierającymi...

Samodzielny referent

1.sprawne organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno-biurowej sekretariatu szkoły,2.prowadzenie zasobów kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,3....