Praca: Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0705
OBOWIĄZKI:
- Obejmuje kontakt (odpowiadanie na pytania i wsparcie klientów) na czacie online z klientami zewnętrznymi/wewnętrznymi z terenu Unii Europejskiej w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Odział firmy w Katowicach oraz możliwość pracy zdalnej w miejscu zamieszkania (maksymalnie dwa dni w tygodniu)- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Komunikatywność


Wymagania inne:

Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu biegłym (C2).

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 022,57 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...

Global customer mdm specialist

- Zakres obowiązków:1. Przetwarzanie odpowiednich aktualizacji danych podstawowych klienta i danych transakcyjnych Order to Cash (O2C),2. Tworzenie i utrzymywanie warunków cenowych, umów...

Główny specjalista ds. obsługi klienta

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i...