Specjalista obsługi klienta z językiem polskim
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie...
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku przedstawiciela ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu wyższym średnio zaawansowanym (B2). Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 000,72 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie...
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycje wystawowe.Wymagane: wykształcenie średnie Wymagania inne:
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, ekspozycje wystawowe.Wymagane: wykształcenie średniePracodawca zatrudni na cały etat lub na pół etatu Wymagania inne: