Praca: Pracownik w sekretariacie wydziału

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik w sekretariacie wydziału
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0394
OBOWIĄZKI:
KONKURS OKDR.1101.6.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, kreatywność; zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

obsługa sekretariatu polegająca na zarządzaniu korespondencją przychodzącą i wychodzącą; odbieraniu i przekierowaniu połączeń telefonicznych; tworzeniu, redagowaniu i archiwizacji...

Sekretarka

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie

Sekretarka

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa biura, redagowanie pism, obsługa...