Praca: Pracownik sekretariatu

Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0237
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

s

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarz / Sekretarka w Biurze Zarządu

Librus #inspirujeMY Lubisz pracować z różnorodnymi zadaniami i łatwo przychodzi Ci przełączanie się między nimi? Czekamy na Ciebie! Dołącz do naszego zespołu! Co będziesz u nas robić?...

Sekretarka

obsługa sekretariatu polegająca na zarządzaniu korespondencją przychodzącą i wychodzącą; odbieraniu i przekierowaniu połączeń telefonicznych; tworzeniu, redagowaniu i archiwizacji...

Sekretarka

prowadzenie dokumentacji firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: mile widziane doświadczenie