Inżynier Budowy
Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zlecanie robót podwykonawcom,Wykonywanie...
Prowadzenie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami oraz obowiązującym prawem, Utrzymywanie stałego kontaktu z Inwestorem, Zlecanie robót podwykonawcom,Wykonywanie...
Prowadzenie prac związanych budową rurociągów przemysłowych, Zamówienia i kompletacja materiałów, Dbanie o zachowanie jakości prac montażowych i sprawalniczych, Przygotowanie dokumentacji...
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót, w oparciu o umowę, wymagania techniczne, dokumentację techniczną i pozostałe dokumenty związane z nadzorowanymi pracami, Zlecanie...
Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach, Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem, Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie, Raportowanie...
Projektowanie nowych oraz modyfikacje funkcjonujacych procesów technologicznych, Wykonywanie obliczeń i schematów procesowych, Dobór i specyfikowanie urządzeń, armatury i wyposażenia...
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku...
Bezpośredni kontakt i negocjacje z Klientami na wybranym obszarze Pomoc w ustalaniu indywidualnych warunków spłaty i monitorowanie płatności Samodzielna organizacja pracy Dbanie o pozytywny...
Opis stanowiska nadzorowanie procesu realizacji w zakresie robót budowlanych w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną oraz harmonogramy; rozwiązywanie problemów technicznych,...