Praca: Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

Ogłoszenie numer: 9782254, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat.
  • Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM.
  • Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość j. niemieckiego (C1) i angielskiego (B2).
  • Opanowanie i profesjonalizm w każdej sytuacji.
  • Doskonała organizacja własnej pracy.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywność.
Mile widziane
  • Doświadczenie w / znajomość branży motoryzacyjnej.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM.

Oferujemy

  • Pracę zdalną.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia branżowe.
  • Pakiet benefitów MyBenefit.
  • Ubezpieczenie i opieka medyczna.
  • Wsparcie team leadera.
  • Umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...

Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej

Na co dzień będziesz: Rozmawiać z klientami przez telefon – doradzać, pomagać i sprzedawać Wyjaśniać kwestie związane z płatnościami, usługami i urządzeniami Aktywować i dezaktywować...

Konsultant ds. Sprzedaży

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...