Praca: Pracownik ds. techniczno-administracyjnych

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Pracownik ds. techniczno-administracyjnych
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0351
OBOWIĄZKI:
opracowywanie planów potrzeb remontowych, zlecanie, nadzór i rozliczanie prac remontowych, sprawowanie nadzoru i kontroli nad stanem porządkowym i sanitarnym administrowanych budynków i ich otoczenia, zlecanie prac konserwacyjnych oraz nadzór nad ich wykonaniem.Oferta pracy również dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), mile widziana znajomość przepisów prawa budowlanego oraz przepisów związanych z zarządzaniem nieruchomościami i wspólnotami mieszkaniowymi, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach.Oferta pracy również dla osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

APLIKUJ TERAZ

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów, Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o...

Inspektor w wydziale nieruchomości

szczegółowy zakres obowiązków umieszczony jest na stronie BIP lub www. powiat.cieszyn.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie i...

Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami

Administrowanie nieruchomościami na wyznaczonym terenie Zapewnienie efektywnego wykorzystania nieruchomości Udział w okresowych przeglądach technicznych Kontrola nieruchomości pod kątem...