Specjalista ds. administracyjnych
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wykształcenie średnie lub wyższe (socjologia, politologia, prawo, administracja); umiejętność obsługi komputera (MS Word); dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, umiejętność nawiązywania kontaktów, zdolności analityczne.
Tychy
Nie dotyczy
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru...
Zakres ogólnych obowiązków:- zadania związane z nadzorem nad realizacją zadań gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.Zadania, które realizuje:- nadzór nad realizacją umów zawartych...
W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość,...