Praca: Pracownik ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0059
OBOWIĄZKI:
-obsługa klientów w Biurze Obsługi Klientów, uczestniczenie w spotkaniach z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcjie, wyjaśnianie szczegółów udziału w projekcie stacjonarnie, telefonicznie i mailowo, odpowiadanie na pytania, pomaganie w wypełnianiu dokumentów, odbiór i wstępna weryfikacja formalna dokumentów rekrutacyjnych, odbiór i weryfikacja dokumentów dotyczących usług rozwojowych, udział w przygotowaniu i wdrożeniu procedur zwiazanych z obsługą klienta, zarządzanie korespondencja - odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich, prowadzenie ksiażki nadawczej i dziennika korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: łatwość w nawiązywaniu kontaktu
Uprawnienia: znajomość komputera (pakiet Office)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Pracownik obsługi sali zabaw dla dzieci

Wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne:

Główny specjalista ds. obsługi klienta

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i...

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę,...