Praca: Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1008
OBOWIĄZKI:
Praxcownik biurowy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracyPraca przy monitorze powyżej 4h.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

- obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej- wprowadzanie danych do programów komputerowych- obsługa administracyjna i organizacyjna biura- obsługa urządzeń biurowych-...

Pracownik biurowy

zapoznanie się z przepisami BHP, p. poż., działalnością komórek organizacyjnych, prace kancelaryjne m. in. rejestrowanie korespondencji, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, pomoc w...

Pracownik biurowy

zapoznanie się z przepisami BHP, p. poż., działalnością komórek organizacyjnych, prace kancelaryjne m. in. rejestrowanie korespondencji, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, pomoc w...