Praca: Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0271
OBOWIĄZKI:
obsługa interesantów, pomoc w archiwizacji dokumentów, opracowywanie pojektów dokumentów i pism w sprawach z zakresu Biura Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego, wykonywanie czynności kancelaryjnych, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w załatwianiu spraw bieżących, wspołdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

osoba poniżej 30 r.ż., wykształcenie minimum średnie, zdolny do pracy na stanowisku biurowym, obsługa komputera i urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:

Suszec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/DoposażeniaWykształcenie średnie; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa klienta,...

Pracownik biurowy

-prace biurowe i administracyjne, obsługa klientów, udzielanie informacji, zarządzanie zakupami online i logistyką dla potzreb firmy, przygotowywanie sprawozdań, raportów, dokumentów, obsługa...

Pracownik administracyjno-biurowy

Praca z telefonem-pozyskiwanie nowych klientów na usługi firmy, prace biurowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: bardzo dobre umiejętności...