Praca: Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0309
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie od szkoły średniej; znajomość obsługi komputera Word i Excel w stopniu dobrym; umiejętność sporządzania pism urzędowych, redagowania i opracowywania aktów normatywnych

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

wystawianie faktur;praca od poniedziałku do piątku w godz. 11:00 - 15:00,okres próbny 3-m-ce z możliwością przedłużenia Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie...

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do...

Pracownik obsługi biurowej

szkolenie BHP i ppoż,szkolenie stanowiskowe,obsługa komputera i narzędzi biurowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,archiwizacja dokumentów,pomoc w prowadzeniu dokumentacji...