Praca: Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sławków
Numer: StPr/25/0165
OBOWIĄZKI:
-przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, układanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu AGENT M6, skanowanie, wysyłanie dokumentów, kontaktowanie się z klientem w sprawie kończących się umów -telefonicznie i mailowo, obsługa urządzeń biurowych (skaner, tel, ksero), prowadzenie korespondencji przychodzącej, inne zadania zlecone przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Konieczne jest posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej oraz spełnianie warunku uczestnictwa w projekcie "Aktywizacja osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dąbrowie Górniczej II" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach regionalnego programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.

Miejsce pracy:

Sławków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do...

Pracownik obsługi biurowej

szkolenie BHP i ppoż,szkolenie stanowiskowe,obsługa komputera i narzędzi biurowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,archiwizacja dokumentów,pomoc w prowadzeniu dokumentacji...

Pracownik biurowy z prawem jazdy ka.b

Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace...