Praca: Pracownik biurowy - sprzedawca

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Pracownik biurowy - sprzedawca
Miejsce pracy: Racibórz
Numer: StPr/25/0512
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, wystawianie faktur, paragonów, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie faktur do systemu.Wymagania: obsługa komputera i urządzeń biurowych, bardzo dobra znajomość programu OPTIMA.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Racibórz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do...

Pracownik obsługi biurowej

szkolenie BHP i ppoż,szkolenie stanowiskowe,obsługa komputera i narzędzi biurowych, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów,archiwizacja dokumentów,pomoc w prowadzeniu dokumentacji...

Pracownik biurowy z prawem jazdy ka.b

Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace...