Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej...
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
rok doświadczenia w branży, umiejętności handlowo-sprzedażowe, podstawowa znajomość języka angielskiego
Sosnowiec
Umowa o pracę na czas określony
od 4 503,09 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Zakres zadań: Zarządzanie codziennymi operacjami biura z, zapewniając sprawną organizację pracy oraz efektywną komunikację wewnątrz i na zewnątrz firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej...
- sporządzanie i redagowanie pism urzędowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa obiegu dokumentów, archiwizacja dokumentacji, realizacja bieżących zadań merytorycznych związanych z...
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: EXCEL MS - obsługa Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa...