Praca: Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0101
OBOWIĄZKI:
obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją sokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządeń biurowych itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Prowadzenie rejestrów, porządkowanie i archiwizacja dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy

-kontakt z klientem i pozyskiwanie nowych,kontakt z ośrodkami wypoczynkowymi,przygotowanie ofert firm, jej redagowanie, tworzenie, promocja i sprzedaż,obsługa biura, urządzeń biurowych,obsługa...

Pracownik biurowy

Zapoznanie z przepisami BHP i regulaminem organizacji pracyObsługa klientów-odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym w zakresie ofert sprzedażyObsługa komputera-wprowadzanie...