Praca: Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Suszec
Numer: StPr/25/0553
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu w tym poczty przychodzącej i wychodzącej, wprowadzanie danych do programów komputerowych, obsługa administracyjna i organizacyjna biura, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w sprawach księgowo kadrowo-płacowych, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz spożywcze, dbanie o wizerunek firmy i biura, archiwizacja dokumentów, wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego, obsługa programu comarch optima
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Znajomość MS OFFICE


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie średnie, dobry stan zdrowia, znajomość pakietu Office

Miejsce pracy:

Suszec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

- pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na realizacje zadań statusowych- pomoc w opracowywaniu i udostępnianiu zajęć klubu- pomoc w redagowaniu i opracowywaniu materiałów promocyjnych-...

Pracownik biurowy (wydział architektury)

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Pracownik biurowy (wydział komunikacji, referat praw jazdy)

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...