Asystent ds. administracyjnych
Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i...
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Zabrze
Nie dotyczy
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i...
Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie...
1. Weryfikacja projektów uchwał z inicjatywy Prezydenta Miasta oraz opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta,2. Składanie i wysyłanie materiałów sesyjnych,3. Obsługa sesji, w tym systemu...