Praca: Pracownik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Pracownik administracji
Miejsce pracy: Żywiec
Numer: StPr/25/0551
OBOWIĄZKI:
przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Żywiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjny

Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: średnie; komunikatwność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: wykonywanie podstawowych czynności biurowych,...

Inspektor

Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i wykonywanie analiz...