Praca: Pomoc księgowej / Księgowa

Pomoc księgowej / Księgowa
Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym (w tym faktur kosztowych, sprzedażowych oraz magazynowych) zgodnie z obowiązującym prawem bilansowym i podatkowym.
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych w systemie finansowo-księgowym.
  • Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów.
  • Wsparcie działu logistyki w zakresie faktur zakupowych.
  • Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości, w tym administracyjno-biurowych.

Wymagania:

  • Podstawowa wiedza z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości.
  • Umiejętność komunikacji oraz pracy w zespole.
  • Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość i finanse lub w trakcie).
  • Doskonała organizacja pracy własnej.
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju w obszarze księgowości.
  • Dodatkowe doświadczenie w księgowości będzie atutem.
  • Znajomość programu ENOVA będzie mile widziana.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Oferujemy:

  • Wsparcie i wprowadzenie na nowe stanowisko.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez system szkoleń.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Umowę zlecenie lub współpracę w formie B2B.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik działu księgowości

Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów księgowych w oparciu o prawo bilansowe i podatkowe. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów. Wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Utrzymanie,...

Księgowa / Starsza Księgowa

Twój zakres obowiązków: aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR wprowadzanie danych do systemu - moduł GL...

Księgowa

- prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych w danym okresie...