Podinspektor
1. Obsługa klientów zewnętrznych.2. Zapewnienie pomocy w załatwieniu spraw urzędowych osobom ze szczególnymipotrzebami.3. Obsługa centrali telefonicznej.4. Rejestracja pism przychodzących.5....
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego w zakresie Księgi drugiej, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
1. Obsługa klientów zewnętrznych.2. Zapewnienie pomocy w załatwieniu spraw urzędowych osobom ze szczególnymipotrzebami.3. Obsługa centrali telefonicznej.4. Rejestracja pism przychodzących.5....
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie księgowości analitycznej przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat w zakresiepodatków i opłat lokalnych.2....
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie ewidencji lokali i współpraca z zarządcami nieruchomości w tym zakresie.2. Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówień...