Podinspektor ds. planowania przestrzennego
sporządzanie wypisów, wyrysów z aktów planowania przestrzennego,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości...
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego w zakresie Księgi drugiej, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 840 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
sporządzanie wypisów, wyrysów z aktów planowania przestrzennego,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości...
1.Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia publicznego dla zadań inwestycyjnych i remontowych.2.Przygotowywanie projektów umów dla zadań inwestycyjnych i remontowych.3.Sporządzanie dokumentacji...
obsługa biura Rady Gminy, prowadzenie dokumentacji Rady Gminy Przewodniczącego Rady Gminy , organizacja sesji Rady Gminy i konwentów Rady Gminy, zastępowanie wyznaczonego pracownika, przygotowanie...