Inspektor ds. ubezpieczeń społecznych
- naliczanie świadczeń z tyt. niezdolności do pracy- obsługa programu Płatnik- sporządzanie zaświadczeń- przygotowywanie wniosków do ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania konieczne:- wykształcenie wyższe - co najmniej 6 - miesięczny staż pracy w administracji samorządowej- znajomość ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o zmianie imienia i nazwiska, ustawa o opłacie skarbowej, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office (Excel, Word) - nieposzlakowana opinia - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- umiejętność pracy w zespole- komunikatywność- odporność na stres- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Tychy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 4 666 do 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- naliczanie świadczeń z tyt. niezdolności do pracy- obsługa programu Płatnik- sporządzanie zaświadczeń- przygotowywanie wniosków do ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
Do głównych obowiązków Inspektora będzie należało:1. Koordynacja i obsługa spotkań Prezydenta z mieszkańcami, grupami środowiskowymi, zawodowymi, organizacjami pozarządowymi i innymi wraz...
1.wszelkie czynności związane z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków w tym wprowadzanie zmian z urzędu i na wniosek, badanie ksiąg wieczystych,2.prowadzanie postępowań...