Praca: Podinspektor w biurze rady miejskiej

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Podinspektor w biurze rady miejskiej
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0340
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencyjna działalności Rady Miejskiej, Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz Biura Rady Miejskiej, obsługa administracyjna sesji oraz posiedzeń Komisji Rady Miejskiej w tym opracowywanie zawiadomień, zaproszeń i sporządzanie protokołów, prowadzenie dokumentacji dot. skarg, wniosków i petycji. Więcej informacji na stronie internetowej www.bip.tarnowskiegory.pl w zakładce Oferty Pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Wymagane obywatelstwo polskie, doświadczenie zawodowe nie wymagane w przypadku wykształcenia wyższego, w przypadku wykształcenia średniego wymagany 3 letni staż pracy. Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność. Dodatkowe wymagania na stronie internetowej www.bip.tarnowskiegory.pl w zakłdace Oferty Pracy

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista/ specjalistka ds. inicjatyw lokalnych

Praca w Centrum Inicjatyw Lokalnych, gdzie mieszkańcy będą mogli zgłosić i przeanalizować swój pomysł na lokalną inicjatywę, która może zostać dofinansowana. Poszukiwane są osoby, które...

Specjalista ds. zarządzania dokumentacją

Nadzór nad terminowością dostarczania dokumentacji zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji budowy oraz współpraca z biurami projektowymi, podwykonawcami robót budowlanych i zespołem...

Pracownik administracyjny

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie; obsługa pakietu Office; zakres obowiązków: praca biurowa, zarządzenie dokumentami i...