Praca: Podinspektor ds. obsługi sekretariatu

Urząd Gminy w Jeleśni
Podinspektor ds. obsługi sekretariatu
Miejsce pracy: Jeleśnia
Numer: StPr/25/0379
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności wynikających z zakresu obowiązków umieszczonego na stronie www.bip.jelesnia.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Jeleśnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

rozpoczęcie pracy po rozstrzygnięcu konkursu

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków:...

Sekretarka

- przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji;- obsługa centrali telefonicznej;- przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty Dyrektora i Zastępcy Dyrektora;- przygotywywanie korespondecji do...

Pracownik sekretariatu

- obsługa bieżących spraw biurowych oraz klientów (telefonicznie, e-mailowo, osobiście);- wsparcie administracyjne działu sprzedaży i logistyki;- wprowadzanie i aktualizacja treści w sklepie...