Praca: Podinspektor ds. księgowości budżetowej

Urząd Gminy Godów
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Godów
Numer: StPr/25/0534
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej dochodów i wydatków urzędu gminy oraz jednostek obsługiwanych w sposób rzetelny, bezbłędny, sprawdzalny i bieżący,2) sporządzanie i weryfikowanie druków, przelewów, rachunków i faktur,3) sprawdzanie prawidłowości dyspozycji w zakresie wykonania planu finansowego,4) należyte zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych i sprawozdań,5) kontrola wydatkowanych środków pieniężnych, obrotów na rachunkach bankowych,6) dekretacja dowodów księgowych, wprowadzanie ich do programów księgowych,7) prowadzenie rejestru umów,8) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,9) przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,10) prowadzenie księgowości ZFŚS, depozytu, inwestycji, poleceń księgowania, 11) bieżąca analiza stanu zobowiązań i należności,12) uzgadnianie i rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji okresowych i zdawczo-odbiorczych,13) wprowadzanie do programu środków trwałych i pozostałych środków trwałych,14) archiwizowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,15) przygotowywanie informacji, zestawień oraz innych danych dotyczącychwydatków budżetowych na potrzeby referatu oraz kierownictwa urzędu.https://godow.bip.net.pl/kategorie/517-2025/artykuly/4130-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-ksiegowosci-budzetowej?lang=PL
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - tj. Dz.U. 2024 poz. 1135)2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku, nieposzlakowanej opinii oraz wykształcenia średniego lub wyższego,5) 3-letnie doświadczenie w pracy biurowej w przypadku wykształcenia średniego,Wymagania dodatkowe:1) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, klasyfikacja środków trwałych;2) wykształcenie o profilu: finanse, rachunkowość, ekonomia;3) znajomość programu finansowo-księgowego;4) predyspozycje osobowościowe: staranność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań,5) minimum roczne doświadczenie w księgowości, znajomość programu finansowo-księgowego.

Miejsce pracy:

Godów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. księgowych

Prowadzenie bieżącej obsługi finansowo-księgowej, w szczególności: prowadzenie pełnej dokumentacji umów cywilnoprawnych, prowadzenie kasy instytucji, obsługa operacji bankowych, fakturowanie...

Specjalista ds. Księgowości

Opis: Aktywna współpraca i wsparcie dla zespołu finansowego, Weryfikacja oraz księgowanie faktur, Wprowadzanie danych do systemów księgowych, Kontrola dokumentacji oraz poprawność zapisów...

Specjalista ds. Ewidencji Majątku i Najmu

Prowadzenie ewidencji środków trwałych należących do Spółki Tworzenie i obsługa obiektów najmu w systemie SAP RE Przygotowywanie odpowiedzi na pisma z urzędów administracji samorządowej...