Praca: Podinspektor ds. imwestycji, zamówień publicznych i środków unijnych

URZĄD GMINY POCZESNA
Podinspektor ds. imwestycji, zamówień publicznych i środków unijnych
Miejsce pracy: Poczesna
Numer: StPr/25/1346
OBOWIĄZKI:
1) przygotowanie przetargów w zakresie objętym na ww. stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,2) prawidłowe przygotowanie dokumentacji kosztorysowo - technicznej na remonty i inwestycje, a także projektów umów na w/w roboty.3) prowadzenie postępowań, redagowanie tekstu ogłoszeń, prowadzeniu korespondencji z oferentami i Urzędem dotyczącej zamówień publicznych,4) prowadzenie dokumentacji dotyczącej poszczególnych zamówień publicznych,5) przygotowywanie formalności związanych z zawieraniem umów o wykonania robót budowlano - montażowych oraz innych,6) prawidłowe przygotowanie dokumentacji związanej z pozyskiwaniem środkówzewnętrznych,7) przygotowanie dokumentu przyjęcia środka trwałego (OT) na majątek Gminy i przekazanie do referatu fmansowo-podatkowego,8) realizacja zadań w ramach trwałości projektów,9) udział w programach z Funduszy Europejskich, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska, oraz stowarzyszeń krajowych i międzynarodowych w celu zdobycia dodatkowych środków finansowych na efektywne wykorzystanie energii w placówkach gminnych oraz edukacji młodzieży na temat energooszczędności,10) odpowiedzialność za publikację informacji w BIP Poczesna z zakresu działania stanowiska,11) wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub kierownika referatu.Szczegółowe informacje o ogłoszeniu dostępne w BIP jednostki - link https://bip.poczesna.pl/pliki/dokumenty/2025-09-11/175/skm-30825091109031.pdf
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: ABC obsługi komputera i Internetu


Wymagania inne:

Mile widziane osoby z niepełno sprawnościami, szczegółowe wymagania zamieszczono w ogłoszeniu dostępnym w BIP jednostki - link https://bip.poczesna.pl/pliki/dokumenty/2025-09-11/175/skm-30825091109031.pdf

Miejsce pracy:

Poczesna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor / inspektor w sekcji zamówień publicznych

Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy...

Podinspektor / inspektor w sekcji zamówień publicznych

Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy...

Specjalista ds. zamówień publicznych

Główny zakres obowiązków m.in.: kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi aktami...