Praca: Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0522
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów B2B w branży produkcyjnej, metalurgicznej, mechanicznej, technologicznej, motoryzacyjnej; umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat.B; gotowość do podróży służbowych; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert; wizyty u klienta, prezentacja usług szkoleniowych; przygotowywanie, organizacja i nadzorowanie procesów szkoleniowych (m.in. sprawy techniczne), ewaluacja szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; wkład w rozwój nowych usług szkoleniowych; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; analizowanie rynku, podejmowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności Firmy; realizacja założonych planów sprzedażowych; udział w targach i konferencjach branżowych; oferta również dla osób z niepełnosprawnościami; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...

Global customer mdm specialist

- Zakres obowiązków:1. Przetwarzanie odpowiednich aktualizacji danych podstawowych klienta i danych transakcyjnych Order to Cash (O2C),2. Tworzenie i utrzymywanie warunków cenowych, umów...

Główny specjalista ds. obsługi klienta

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i...