Informatyk / Informatyczka help desk
Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia technicznego - telefoniczne przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od pracowników firmy; Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów w...
Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, Kraków, ul. Willowe 28
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa
Główne zadania: Pierwsza linia wsparcia technicznego - telefoniczne przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od pracowników firmy; Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów w...
Głównym celem stanowiska Specjalisty/ki ds. IT (Helpdesk) jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania środowiska IT w firmie poprzez bieżące wsparcie użytkowników, diagnozowanie i...
Zadania: Telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń od pracowników i rejestrowanie ich w systemie Diagnozowanie usterek oraz rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych Wsparcie w obsłudze...