Praca: Młodsza specjalistka ds. administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Młodsza specjalistka ds. administracji
Miejsce pracy: Świętochłowice
Numer: StPr/25/0212
OBOWIĄZKI:
1. Koordynacja procesu zakupów art. biurowych i spożywczych:2. Wpisywanie FV kosztowych w programie Subiekt3. Rozliczanie dokumentów WZ z fakturami VAT kosztowymi i prowadzenie ewidencji WZ- współpraca w tym zakresie z Głównym specjalistą ds. rozliczeń4. Przygotowywanie pism do urzędów5. Obsługa poczty przychodzącej i rozdzielanie korespondencji6. Wysyłka korespondencji poczty tradycyjnej7. Wystawianie dokumentów sprzedażowych, m.in. faktur VAT, korekt, duplikatów, kompensat, m.in. na podstawie rozliczeń WZ otrzymanych od pracownika rozliczającego koszty firmy oraz dokumentacji potwierdzającej godziny pracy pracowników8. Terminowe dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego9. Segregacja kart drogowych10. Wprowadzanie godzin z kart drogowych11. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik administracji*
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomośc programu EXEll


Wymagania inne:

Wymagane:- prawo jazdy kat.B- znajomość Excel- doświadczenie na podobnym stanowisku- chęć rozwoju

Miejsce pracy:

Świętochłowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 do 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

APLIKUJ TERAZ

Inspektor

Prowadzenie rejestrów pism i spraw.Wprowadzanie cenników umów do systemu KS SOMED.Prowadzenie działań związanych z zawieraniem umów na świadczenia zdrowotne i aneksów do tych umów.Obsługa...

Specjalista ds. zarządzania dokumentacją

Nadzór nad terminowością dostarczania dokumentacji zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji budowy oraz współpraca z biurami projektowymi, podwykonawcami robót budowlanych i zespołem...

Pracownik administracyjny

Prowadzenie kartotek, umawianie pacjentów, koordynacja przyjmowania pacjentów, odbieranie telefonów, prowadzenie dokumentacji, pisanie pism, utrzymywanie czystości w miejscu pracy Wymagania inne:...