Praca: Menedżer ds. Rozwoju

Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!

www.bakoma.pl

Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.

Aktualnie do Naszego Zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Menedżer ds. Rozwoju
Miejsce pracy: woj. śląskie

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie.
  • Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji ,negocjacje oraz rozwój współpracy z kontrahentami.
  • Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych.
  • Śledzenie trendów i innowacji w branży FMCG- dostosowanie oferty oraz działań sprzedażowych do zmieniających się potrzeb rynku.
  • Kontrola przestrzegania wewnętrznych standardów i procedur dotyczących funkcjonowania sklepów firmowych.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie lub wyższe.
  • Doświadczenie w zakresie FMCG oraz znajomość rynku spożywczego (tradycja).
  • Zarządzanie podległymi placówkami handlowymi na terenie południowej Polski (Śląsk, Małopolska, Opolskie).
  • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
  • Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii sprzedażowych.
  • Bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista.
  • Znajomość podstaw języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię.
Bakoma Sp. z o.o. powstała po 1989 roku i jest czołowym polskim producentem galanterii mlecznej. Jest spółką ze 100% polskim kapitałem. Produkcja odbywa się w nowoczesnym zakładzie w Elżbietowie. W osiągnięciu najwyższej jakości produktów firma Bakoma wdrożyła kolejno:
  • system HACCP od początku uruchomienia produkcji produktów mlecznych,
  • ISO 9001 – „System zarządzania jakością” – od 1999 roku,
  • ISO 14001 „System zarządzania środowiskowego” – od 2005 roku,
  • ISO 22000 – „System zarządzania bezpieczeństwem żywności” – od 2007 roku,
  • Certyfikacja na zgodność z normami BRC i IFS – od 2012 roku.
Nieustannie unowocześniamy linie produkcyjne, poszukujemy lepszych rozwiązań technologicznych, wprowadzamy innowacyjne naturalne produkty. Rozwijamy się, aby przynosić radość z natury.
DOŁĄCZ DO NAS!
https://bakoma.pl/o-bakomie/praca-u-nas/
APLIKUJ TERAZ

Business ​Development Manager​

Zadania, które na Ciebie czekają: Nawiązywanie relacji z nowymi klientami B2B oraz aktywne pozyskiwanie nowych projektów współpracy z aktualnymi klientami T-Mobile Business Solutions Budowanie i...

Menadżer Rozwoju Biznesu

Nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi klientami B2B w obszarze IT. Sprzedaż szerokiej gamy produktów i usług IT, w tym rozwiązania Cloud, Cybersecurity, Networking i...