Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...
Ogłoszenie numer: 10032134, z dnia 2025-06-25
Klient portalu Praca.pl
Manager ds. Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Żory
Nr Ref.: RITM0686539_MN
Opis stanowiska
Wymagania
Oferujemy
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej Dbałość o...